Jak to funguje?
- objednávka je přijata ve všední den do 17:00 BEZ POZNÁMKY K OBJEDNÁVCE - víkendové objednávky 20.12. a 21.12. expedujeme v pondělí a zboží je u Vás 23.12. (poznámky zadané k objednávkám blokují expedici do doby než je poznámka ručně zpracována obchodníkem - nepište prosím poznámky typu "zvonit na Pepíčka" - blokuje to odeslání. Stačí telefonní číslo, které automaticky zadáváte u každé objednávky a v případě, že na zvonku není Vaše jméno, řidič automaticky telefonuje)- veškeré zboží v objednávce je k dispozici na expedičním skladě Praha 2 v požadovaném množství (pokud objednáváte více položek, zkontrolujte si jejich dostupnost. Je vidět v detailu každé položky vpravo nahoře - zelený text)
- zvolili jste přepravní společnost Geis - tato přepravní společnost od nás odváží balíky v nejpozdější hodinu. V období těsně před vánoci jsme již deaktivovali Českou poštu, protože nestíhá doručovat balíky.
- zvolili jste platbu na dobírku nebo platební kartou nebo převodem a částka je na našem účtě - ihned můžeme expedovat zboží, které je na dobírku nebo je online zaplaceno platební kartou nebo jste zvolili platbu převodem a částka je již připsána na náš účet. Pokud zvolíte platbu převodem z jiné banky než Raiffeisenbank, převod trvá nejméně jeden den a zboží tím pádem expedujeme ihned po připsání na náš účet.
- garance se vztahuje na objednávky učiněné prostřednictvím našich stránek
Máte nějaký dotaz?
Kontaktovat nás můžete přímo na našem online chatu.Opozdili jsme se ? Řekněte si o 500 Kč
Přes všechnu naši snahu se může stát, že se při vyřízení objednávky opozdíme. Stalo se tak ve vašem případě? Jako výraz omluvy od nás přijměte slevu 500 Kč na příští objednávku.Napište nám email na dotazy@huramobil.cz s číslem Vaší objednávky a do 24 hodin Vás budeme kontaktovat.
Tato akce platí na objednávky učiněné od 17.12.2014 do 22.12.2014
Rádi byste zboží měli pod stromečkem?
Zboží objednávejte do 22.12.2014 17:00 a ten den zboží odešleme.<