Autorizované servisy přinášejí vyšší komfort, flexibilitu a rychlost při řešení vašich reklamací. Pokud má váš produkt autorizovaný servis, je rychlejší a snazší reklamovat výrobek přímo tam.
Zboží můžete reklamovat i u nás pomocí našeho formuláře. Po vyplnění získáte RMA číslo. Zboží následně doneste do naší prodejny nebo zašlete přepravní službou na adresu: Huramobil - reklamace, Bělehradská 68, 120 00 Praha 2
Zboží připravte a doneste k nám do prodejny Huramobil, Bělehradská 68, Praha 2, 120 00. Pro urychlení odbavení doporučujeme zadat reklamaci online.
Zakoupil jsem zboží a není funkční
Zboží vraťte v rámci 14 denní lhůty osobně nebo poštou (s průvodním dopisem).
Co potřebuji k reklamaci za dokumenty?
Číslo dokladu o koupi nebo objednávky. Pokud zboží posíláte poštou, nezapomeňte přiložit průvodní dopis, ve kterém podrobně popíšete závadu a uvedete kontakt na vás.
Je potřeba přinést i příslušenství?
Ano. Příslušenství může být příčinou závady, nebo být nezbytné pro řádné otestování přístroje.
Mám závadu na příslušenství, je potřeba k reklamaci přinést i hlavní výrobek?
Ano, obecně příslušenství není možné samostatně reklamovat, proto hlavní výrobek doporučujeme mít vždy s sebou.
Přijdu o svá data v zařízení?
S největší pravděpodobností ano. Podaří-li se přístroj opravit, standardně se ze servisu vrací v továrním nastavení. Doporučujeme zálohu dat.
Dostal jsem v servise protokol o neopravitelnosti, co mám dělat?
Stačí nám originál zaslat poštou nebo se s ním dostavit na naši prodejnu. Po ověření protokolu u dodavatele vám zašleme dobropis pro vrácení platby za zboží.