Po dobu platnosti (1 rok/365 dní od registrace služby) získáváte zdarma jednu výměnu displeje a/nebo zadního krytu vašeho zařízení, v případě jakéhokoliv náhodného poškození.
Huawei telefon vyzvedne, opraví a vrátí až k vám domů. Když budete potřebovat vyměnit displej v rámci Huawei Cares, můžete zůstat v pohodlí domova a využít služeb kurýra, který u vás telefon vyzvedne a po opravě doveze nazpět. Pro objednání kurýra je třeba kontaktovat Huawei infolinku na telefonním čísle 239 018 465.
Zakoupil/a jsem Huawei P30 lite/P30/P30 Pro v březnu/dubnu a aktivoval/a jsem si 90 denní Premium servis. Mohu se nyní registrovat znovu a získat roční Huawei Cares?
Tato akce je určena pouze pro zákazníky, kteří zakoupí/zakoupili nový telefon P30 lite/P30/P30 Pro mezi 10. 7. 2019 a 31. 7. 2019.
Ve které zemi mohu Huawei Cares získat a uplatnit?
Oblast působnosti je omezena na tyto země: Rakousko, Bosna a Hercegovina, Chorvatsko, Česká republika, Estonsko, Finsko, Maďarsko, Litva, Lotyšsko, Norsko, Polsko, Rumunsko, Srbsko, Slovensko, Slovinsko, Švédsko, Turecko, Ukrajina
Co musím splňovat, abych se mohl/a akce zúčastnit?
Pro obdržení služby Huawei Cares je třeba splňovat následující:
- Zakoupit model P30 lite/P30/P30 Pro mezi 10.7. a 31.7.2019
- V aplikaci HiCare se zaregistrovat do služby Huawei Cares
- Pro jedno zařízení je možno registrovat se jen jednou
Jak HUAWEI CARES zaregistrovat?
- Otevřete aplikaci HiCare na svém zařízení. Aplikace by měla být předinstalovaná, pokud není, můžete si její nejnovější verzi stáhnout v Obchodě play.
- Najděte banner k registraci k HUAWEI CARES (bannery se střídají a můžete jimi listovat).
- Klikněte na banner k registraci, můžete být vyzvání k aktualizaci na nejnovější verzi, prosím proveďte aktualizaci.
- Následně se prosím v nové verzi HiCare přihlašte k účtu a klikněte na tlačítko “Klikněte zde” pro získání ročního záruky na rozbití displeje HUAWEI CARES
Kdy mi začne platit služba HUAWEI CARES? Kde si to mohu zkontrolovat?
Začátek záruky se počítá ode dne, kdy zákazník zaregistruje zařízení v HUAWEI CARES přes aplikaci HiCare. Registrace musí proběhnout mezi 10.7. a 31.7. 2019. HUAWEI CARES bude aktivní do 7 dnů od registrace, potom lze záruku zkontrolovat v Aplikaci HiCare nebo na oficálním webu Huawei, v sekci Podpora “Informace o záruce ”
https://consumer.huawei.com/cz/support/warranty-query/
Jak uplatnit službu HUAWEI CARES?
- Navštvite Autorizované servisní centrum Huawei (které máte nejblíž a jejich přesnou adresu najdete v aplikaci HiCare nebo na Huawei.cz).
- Pokud nemáte možnost navštívit nás osobně nebo je to pro vás pohodlnější, objednejte si přes Huawei infolinku na telefonním čísle: + 420 239 018 465 službu “Vyzvedneme & opravíme & vrátíme až k vám domů” kdy váš telefon vyzvedne kurýr.
Pokud využiji službu HUAWEI CARES, bude mít můj telefon i nadále záruku?
Ano, HUAWEI CARES nemá vliv na záruku zařízení.
Pokud se mi rozbije displej (s platnou zárukou HUAWEI CARES) a můj telefon má i další vady, jak tuto situaci bude Autorizované servisní středisko řešit?
Pokud jsou ostatní vady telefonu kryté zárukou, servisní centrum zažízení opraví záručně (bezplatně) a k opravě displeje využije vaši aktivovanou službu HUAWEI CARES, která zaručuje, že ji budete mít zdarma. Pokud se další vady neslučují se záručními podmínkami, odstranění těchto vad bude provedeno nezáručně, dle platného ceníku servisního centra. K opravě displeje servis využije vaši aktivovanou službu HUAWEI CARES, která zaručuje, že ji budete mít zdarma.
Pokud bude obrazovka telefonu rozbita úmyslně, lze opravit zdarma v rámci HUAWEI CARES?
Toto není možné, záruka na displej HUAWEI CARES kryje pouze náhodné požkození, ne úmyslné.
Kryje HUAWEI CARES také rozbití skleněných zad telefonu?
Ano. Nicméně je třeba mít na paměti, že HUAWEI CARES lze v rámci platnosti využít pouze jednou.
Tedy například, pokud chcete uplatnit rozbitý displej i záda v rámci jedné reklamace, vyměníme vám zdarma oboje. Pokud máte rozbitá pouze záda a chcete uplatnit HUAWEI CARES, zdarma vám je vyměníme. Pokud byste chtěli při reklamaci uplatnit výměnu displeje přes HUAWEI CARES a až při další reklamaci výměnu sklěnených zad přes HUAWEI CARES, takto to bohužel není možné, pouze najednou.
Co není zahrnuto ve službě HUAWEI CARES?
Běžné opotřebení jako oděrky a škrábance nemají nárok na uplatnění záruky HUAWEI CARES.
Jak poznám, že se registruji pro získání záruky ve správný čas?
Systém rozpozná, zda se vaše zařízení může registrovat. Pokud ano, umožní vám registraci dokončit.
Mám rozbitý displej telefonu, ale nemám HUAWEI CARES. Nechystá Huawei nějakou jinou akci?
Ano, stávající zákazníci mohou využít Huawei Servisní dny a další skvělé akce, které pro ně nyní Huawei připravuje. Pro více informací, navštivte oficiální stránky, sekci Podpora nebo kontaktujte zákaznickou podporu, kde vám poskynou všechny informace.
Cenové bomby jsou extra výhodné produkty za nejlepší ceny, které u nás najdete.
bonmoto.cz | 6 299,- |
doplnkynamoto.cz | 6 299,- |
moto-kufry.cz | 6 299,- |
motozem.cz | 6 299,- |
Rozdíl ceny u nás a nejčastější ceny u vybrané konkurence. Pokud existuje více nejčastějších cen nebo se žádná z cen u vybraných konkurentů neopakuje, vycházíme z nejnižší z nich
Při výpočtu nezohledňujeme věrnostní a jiné zákaznické programy, ani kupónové akce konkurentů a vycházíme z ceny zboží na Alza.cz pro konkrétního zákazníka.
Popis: You are only allowed to change your username once every 90 days. A record of your username change will be displayed in your public profile, but your old username will not be displayed.
Tato položka byla zadána chybně. Prosíme o kontrolu správnosti zadání.
V případě
opakování této chybové hlášky nás prosím kontaktujte na info@huramobil.cz.
Kontrola formuláře proběhla v pořádku. Formulář byl správně vyplněn a úspěšně uložen.
Kontrola formuláře proběhla v pořádku. Formulář byl správně vyplněn a úspěšně uložen.
Stojíte před rozhodnutím, jestli si zvolíte ANO pro pokračování a nebo NE pro zrušení operace. Co si vyberete?
Prosíme o kontrolu správnosti zadání. V případě opakování této chybové hlášky nás prosím kontaktujte na info@huramobil.cz.
Aby naše webové stránky fungovaly správně, našli jste na nich, co hledáte, ušetřili spoustu času a nezobrazovaly se vám věci, které Vás nezajímají, potřebujeme od Vás souhlas se zpracováním souborů cookies, tj. malých souborů, které se ukládají ve vašem prohlížeči.