Reklamované zboží zašlete společně s kopií nákupního dokladu a popisem závady na adresu prodejny Huramobil - reklamace, Bělehradská 68, 120 00 Praha. Druhou možností je reklamovat přímo na prodejně osobně.
Zboží zašlete nebo doneste na adresu prodejny Huramobil, Bělehradská 68, 120 00 Praha 2 a to s kopií nákupního dokladu. Ke zboží prosím přiložte vytisknuté či rukou psané odstoupení od smlouvy.
Na již použitá ochranná skla na displeje Vašich telefonů nebo veškeré produkty, které nějakým způsobem přichází do přímého styku s „vnitřkem“ Vašeho těla (konkrétně tedy špuntová sluchátka, zubní kartáčky, odsávačky, atp). Výjimkou jsou nepoužité/nerozbalené produkty tohoto typu.
Na stránce daného produktu je přímo pod stavem naskladnění adresa naší prodejny. V případě, že je u ní fráze „Ihned k odběru (9:00-18:00)“, můžete po odeslání objednávky vyrazit naším směrem.
Při nakouknutí do košíku najdete vedle celkové ceny možnost zaškrtnout „Mám slevový kód“. Po kliknutí zkopírujte kód do prázdné kolonky a klikněte na tlačítko „Aplikovat“. V případě, že na zboží vložené do košíku uvedený kód platí, projeví se to na celkové ceně.
Naprosto stoprocentní! Pokud není explicitně uvedeno jinak, pochází veškeré námi prodávané zboží ze skladů českých distributorů.
Při objednávce, konkrétně ve fázi vyplňování informací o Vás, jakožto o nakupujícím, stačí zaškrtnout políčko „Firemní údaje“ a vyplnit kolonky s názvem firmy a identifikačními čísly. Záruční lhůta při nákupu na firmu zůstává totožná s lhůtou pro fyzické osoby.
Této možnosti lze využít u objednávek s celkovou cenou nad 3 000 Kč (nezávisle na tom, zda se jedná o nejnovější a nejdražší vlajkovou loď nebo 100 kusů ochranného skla na nějaké prastaré zařízení). Při objednávce, konkrétně ve fázi dopravy a platby, naleznete tuto možnost pod pojmem „Cofidis splátky“, a to společně s intuitivní splátkovou kalkulačkou a odkazem na podrobnější instrukce.